Thursday 7 November 2013

duhai hati..jangan bersedih..

Assalamualaikum Readers..

Di saat titipan ini terlakar..benar hati ini sedang berduka...ye berduka dengan situasi ni...
Kenapa dan mengapa diperlakukan begini..
Kenape dipersalahkan ...kerna aku balaci?..ermm balaci tu ape ye..

xpelah hati..janganlah engkau berduka..
ini hanyalah sekecil2 ujian..
Di mana2 juga aku bisa diuji..
Ya Allah berikan aku kekuatan..
Berikan aku peluang yang lebih baik..

wang..ye wang..
mampu membeli maruah..
mampu menjadikan seseorg dihina..
mampu mengangkat darjat seseorang..
opss...kenapekah...tetibe aku bercakap ttg wang..
sesungguhnya wang tiada kaitan dengan kisah ini...

oh zila..chill girl..xkan sikit dah nak nangis..xda ape pon..:-)

2 comments:

  1. as salam...
    akak nk tanya...ade tak no tel safia inn homestay yg ade g penang tu...akak nak boleh tak?tq...
    019-7024174

    ReplyDelete
  2. hehe..mcm xde dalm handphone..sbb masa jadi tukang hubung tu..guna phone boss

    ReplyDelete