Tuesday 20 November 2012

ermmmmm...

Assalamualaikum Readers..

Rasa mcm share something je...hehe...



Terima kasih sebab telah lukakan hati saya..sekurangnya2 saya tahu awak bukanlah calon yang terbaik untuk membimbing saya ke syurga..

Kekecewaan dan tangisan saya terhadap awak hanya sia2..tetapi saya tahu sekurang2nya kepahitan itu membuatkan saya lebih matang..

Semoga saya temui teman pengganti yang lebih baik..memulakan hubungan lebih diberkati..Inn Shaa Allah.;)

wah........mcm kisah sebenar je.........................lalalalala..............;p

Peace No War..Rasanya setiap orang pon pernah lalui kisah yg menyedihkan dalam hidup masing2..jangan jadikan itu sebagai alasan untuk kita makin lemah..sesungguhnya jadikanlah ia suatu pengajaan yang terkandung beribu- ribu hikmah di dalamnya..




No comments:

Post a Comment