Tuesday 9 October 2012

a little story about ziLA..

Assalamualaikum..
hai..this is my first time..so..actually don't know what to write about..

just a simple introduction..

Nama saya...kikiki..macam skema...Siti Nazila Ismail..umur saya 24 tahun..asal dari Tumpat...tapi sekarang duk Gombak..sebab saya..kerja memaen kat uia...sy dulu belajar psikologi..hehe..nape ntah blajar psikologi.........ermm......sebab cita-cita nak jadi counselor kot.....ta...pi..

cita-cita tu tak tercapai lagi la.........erm...mcm mana ya..............terus menunggu ke.......................
takpelah..kata orang..rezeki Allah tu ada kat mana2 je...yang penting kite usaha........

nak cerita apa lagi................ya....................

cam xde idea je...


to be continued la..next episode...kikiki...

kan letak resume je trus..senang........lengkap maklumat tu...hehehe...

see u again.........

actually.......tujuan saya rasa nak tulis blog ni...sebabnya saya rasa macam nak share sesuatu je tentang apa2 saja..yang malu nak diluahkan depan2...so...........kira menulis di alam maya pon kira dapat meluahkan perasaan..kan...kan...

2 comments:

  1. welcome to my blog nije..hehe..happy reading entry2 yang mengarut ni ye..;-)

    ReplyDelete